hemmahosbergh.blogg.se

Aim for the stars, even if you fall, you´ll land on the moon

Fönsterfint

Publicerad 2012-11-19 18:33:12 i

Inredning är roligt! Jag kan spendera timmar med att kolla runt på olika sidor på nätet, få tips och idéer. Jag tycker även att det är roligt att titta på loppisar och i antik och kuriosa butiker. Det finns så oerhört mycket fint och man kan göra riktiga fynd!

Det är roligt att ändra inredningen lite då och då.. Med enkla medel och lite fantasi kan man åstadkomma rätt mycket. Att byta ut några kuddar i soffan kan verkligen lyfta ett helt rum och det behöver inte heller kosta en förmögenhet!

Jag gillar ljus. Är inte speciellt bra på att sköta om blommor.. Men min orchidee i sovrummet har lyckats komma igen trots att jag glömt bort den otaliga gånger. Så här ser det ut i vårt sovrumsfönster just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela